Min Gu – Coola Barnspel

Min Gu - Coola Barnspel

Min Gu – Coola Barnspel

GP-sv

PEEK-A-BOO, kära fans av gratis roliga spel för barn! Möt Min Gu – Coola Barnspel! Gu är en dagens bästa spel gratis som kommer att ge dig glädje och bli din bästa virtuellt vän! Det väntar på dig att kela, klänning, foder, rena och ta hand om det! Ta hand om din söta, lilla Gu, spela klä upp spel och minispel med det och njuta av att ha den sötaste virtuellt djur!

Föreställ dig hur mycket glädje en söt virtuella djur kan ge dig. Mitt roliga djur, bebis Gu, är så mycket mer bedårande än alla de dagens bästa spel gratis och virtuella djur. Glöm tomcat – Gu är rund och flexibelt och kan omvandlas till någon virtuella djur som du vill.

MIN GU – COOLA BARNSPEL FUNKTIONER:

♥ ANTA den lilla Gu, välj ett fint namn för det och titta på det få glädje i ditt liv!
♥ KLÄ UPP din söta roliga djur med otaliga kombinationer av kläder som du väljer att ge Gu bästa look!
♥ MATA Gu med godis, kakor, frukt, grönsaker och pizza när det är hungrig.
♥ BADA din Gu att hålla den ren och glad!
♥ STOPPA din virtuella djur i när det är trött!
♥ BOTA Gu när det blir sjuka
♥ LÄRA sig att spela piano med din favorit virtuella djur.
♥ DEKORERA varje rum i Gu hus med massor av grymma objekt!
♥ SPELA MINISPEL – vi skapade 10 minispel för dig att ha kul och tjäna mynt för att köpa mat för du virtuelltr djur
♥ DELA dina bästa stunder med din talar djur så att dina vänner kan se hur roligt du har
♥ 100 NIVÅER – växa med Gu och ha mycket roligt med din söta virtuella djur

MINI SPEL

PEEK-A-BOO! Gissa vem?! Det är Gu! Kom och spela virtuellt virtuella djur spel med Gu! Min Gu är det dagens bästa spel för barn. Den innehåller pedagogiska minispel som utvecklar barns reflexer, samordning och motorik.
Ha kul med roliga minispel och tjäna mynt för att köpa varor och mat för du virtuelltr djur! Spela Flyga Gu, Mastermind, Luffarschack, Gu Springa och Hoppa, och 6 andra minispel att se glädjen av att ha kul med din nya virtuellt vän.

Säg BOO! att hålla undan alla de galna spel och njuta av med Min Gu – Coola Barnspel – din oformliga dagens bästa spel som får dig att må bra varje gång du spelar med det!

Min Gu – Coola Barnspel är en av de gratis, virtuellt roliga spel för barn.

Glöm inte att prova våra andra virtuella djur spel, inklusive Min Talande Hund – Barnspel, Min Talande Katt Spel för Barn, Min Talande Gris Spel för Barn, Talande Apa Spel och andra!

Utvecklat av Peaksel, publicerad av DigitalEagle – copyright 2015.

Leave a Reply

